Djupfryst

Så känner jag mig och så får jag fortsätta känna ett tag till. Något svar på remissen har inte dykt upp så något recept på ny medicin har jag inte fått. Att jag fryser tror jag beror på medicinen så det hade varit skönt att få slippa det. Jag har aldrig varit frusen av mig men sedan jag började med medicinen jag tar så fryser jag ordentligt så fort jag är trött. Helt sunt är det inte att sitta och frysa fast jag har eldat så att temperaturen inne är 25 grader. Får jag inte något recept på annan medicin under nästa vecka så tänker jag prova att sluta med medicinen jag tar i en vecka eller något. Nu har jag kunnat googla mig till att den andra medicinen som skulle kunna funka för mig enbart ska skrivas ut om man får problem med biverkningar av medicinen jag tar nu. Jag tycker absolut att jag borde få prova den andra medicinen men jag misstänker att det är en kostnadsfråga eftersom den medicinen kostar runt tio gånger mer än den jag tar nu. Så trött på att frysa

Kommentarer

  1. Håller med, fy för att frysa.
    Alltid dessa piller....tänk om man slapp dom(önsketänkande)

    SvaraRadera
  2. Att frysa är värst, jag vet hur du känner dig. Efter vad du beskriver så borde du ju få medicinen utbytt, för du _har_ ju biverkningar av den som du lider aktivt av. Hoppas att du får svar snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen det men med tanke på att de vill bortförklara allt med att jag är deprimerad så har jag inga höga förhoppningar

      Radera
  3. Jag förstår hur du känner, skulle vilja söka för min WED/RLS igen men min husläkare bara hänvisar till biverkningar av psykmedicinerna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den