Klockan fem????

Nu har jag varje morgon i en veckas tid eller något längre vaknat till liv klockan fem. Någon morgon har det varit en hund som väckt mig, en morgon vaknade jag av att en hund låg och drömde och sparkade på väggen och resten av dagarna har jag vaknat själv. Fem på morgonen så har jag inte hunnit sova det jag behöver för att anta mänsklig form. Idag hängde jag upp mörkläggningsgardiner i ett sista försök att få sova någon timme till. Nu hoppas jag verkligen att klockan inte kommer visa fem när jag vaknar imorgon. Jag behöver få sova

Kommentarer

  1. Utan mörkläggningsgardiner överlever jag inte, särskilt inte den här tiden på året och framöver. Det bara går inte. Jag lider med dig och hoppas att det funkar för dig också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vaknade 4.30 idag så det verkar vara något fel i mitt huvud

      Radera
    2. Åh fy fan, jag lider med dig. Jag vet precis hur det är, är rädd att jag kommer att drabbas av samma sak en tid framöver. Hoppas din hjärna liksom "hoppar rätt" igen snart.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den