Klarar mig nog från skörbjugg

Skörbjugg verkar överlag inte så kul så jag tänkte inte satsa på att få det. Det är nog lätt att tro att jag bara lever på öl och kakor men det händer att jag äter frukt och vettig mat.
Tänker fortfarande på en sak som läkaren sa till mig, det fick mig att le ordentligt. Han informerade mig om att medicinen som jag tog för mycket av under min vistelse på dårhuset inte är som antidepp som det oftast inte är någon fara att överdosera utan medicinen jag tog är det farligt att ta för mycket av. Mitt svar blev att jag naturligtvis vet det och hade det inte varit farligt skulle jag inte ha gjort det. Sen klantade han sig nog lite i mina ögon för han avslöjade vad jag hade för värde i blodet när jag var inlagd på kardiologen. Det gör att jag nu vet hur många tabletter som krävs för att komma upp på en farlig nivå.

Kommentarer