Dags att känna sig lite stressad

Det här med husvagn är inte riktigt min grej men ändå äger vi en. Nu är problemet bara att det är dags att ta hem den från vinterförvaringen och vi har ingen plats att ställa fanskapet på. Där var den borde stå är det nämligen en stor grushög, tanken är att grushögen ska spridas över uppfarten. Och där kommer vi till problemet för på uppfarten är det nämligen grästuvor lite överallt och de behöver plockas bort innan gruset sprids. Att ta bort det flesta grästuvorna är inget som görs på några timmar under det handlar mer om arbete i några dagar och att göra det när det antingen blåser iskallt eller regnar är inte så kul. Därför känner jag mig lite stressad för vi borde ha tagit itu med det för länge sedan.

Fick mitt frikort utan problem så det var skönt

Kommentarer

  1. Men fy vad drygt och jobbigt, det är ju skitmycket jobb. :-( Hoppas att ni också får bra väder i helgen så att det blir lite mer uthärdligt att slita med det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara vi slipper regn så kan jag slita några timmar i alla fall

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den