Förundersökning inleds inte

Var budskapet jag fick i ett brev idag och det är jag nöjd med. Jag ville aldrig att polisen skulle bli åtalad. Det som hänt tidigare går att läsa här. Det enda jag ville och fortfarande vill är att poliser ska få lära sig hur man bör uppföra sig och att alla som mår psykiskt dåligt inte sitter i ett hörn och gråter. Jag hoppas att polisen ifråga får gå någon meningslös kurs utanför arbetstid om hur man ska behandla folk. Om han får någon form av samtal eller något annat på grund av det här vet jag inte och inte heller vet jag om jag kommer att få veta det

Kommentarer

  1. Han har säkert åtminstone fått en reprimand och också något samtal med någon som kan något om hur man bemöter folk som inte är misstänkta för brott. Hoppas kan man!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bemöter han misstänkta på samma sätt så lär det synas i statistiken att människor ofta blir våldsamma i hans närhet=)

      Radera
  2. Vilket han säkert kan skylla ifrån sig. :-/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den