Ännu en dag på psyket

Om någon funderar på varför jag inte visar några bilder är anledningen så enkel att det råder fotoförbud här, nu vet jag inte direkt om det skulle finnas något som jag skulle vilja fota även om jag fick. Dagen har inneburit ett möte med läkaren, besök från sambon och ett knäppryck som resulterade i att jag torkade väggarna i rökrummet från mitten och uppåt. Efter att ha gjort det i någon timme tröttnade jag, det blev fräschare får se om jag får något ryck imorgon och torkar vägarna från golvet och upp. Så är livet på psyket och igår började jag äta ytterligare en medicin. De kommer med tabletter i en liten burk och ibland orkar jag fråga vad det är och andra gånger tar jag bara tabletterna. Mest glädjande den här dagen är att jag har en fungerande mobil igen och det är samma nummer som jag alltid har haft

Kommentarer