Så var vi tre igen

Nu är jag inte längre så naiv att jag trodde att jag bara skulle behöva dela rum med en person någon längre tid. Igår kom det in en bunt nya psykfall och en av dem hamnade i mitt rum så nu är vi tre igen i ett dubbelrum. Så där lagom roligt och idag höjdes min medicindos ytterligare, antar att läkaren har en förhoppning om att det ska göra mig mer positiv och ge mig mer energi. Naiv så det förslår med andra ord, är man positiv och fylld av energi medan man är inspärrad här är något allvarligt fel.

Det här med att dela rum är inte något jag uppskattar men tidigare när vi var tre i rummet funkade det eftersom vi visade hänsyn. Kärringarna jag delar med nu verkar dock ha lite svårt för det. I dag hann jag precis in i duschen innan någon av genierna började rycka i handtaget, lite hyfs skulle inte skada. Nu var jag ändå artig och hade väntat med att duscha till båda hade varit in i badrummet.

Kommentarer