Vad har hänt sedan sist då?

Om inte min mobil hade varit borttappad så hade ni fått se en bild på min hals med röda märken. Jag kom nämligen på den intelligenta idén att hänga mig själv ute på balkong och jag lyckades rätt bra. Personal hittade mig och då hade jag inga livstecken utan de fick ge hjärt och lungräddning till ambulansen kom. Sedan hade jag tydligen haft en massa kramper så frågan var om jag hade fått permanenta hjärnskador. Nu verkar det tacksam nog som jag klarade mig från det i alla fall. För tillfället huserar jag på avdelning 90 på Säter och det känns inte som om jag kommer att få  åka hem de närmaste dagarna. Mitt största bekymmer är att min hyfsat dyra pincett är borta och jag ser mer och mer ut som ett träsktroll med hopvuxna ögonbryn och det är inte riktigt looken jag satsar på

Kommentarer