2+, apjävlar och 9 veckor

I söndags fick jag 2+ på mig, för alla som inte har suttit på psyket så innebär det att jag har personal som förföljer mig och stirrar på mig 24 timmar om dygnet. Nu blev jag lite extra bestraffad för jag får enbart ha en säng och en bok i mitt rum. Det är inte allt för roligt i längden men idag var första dagen som jag fick ha dator så jag kan gnälla om eländet. Syftet med 2+ är då att jag inte ska kunna ta livet av mig men problemet är att mitt liv inte direkt känns muntrare när jag enbart får vara i mitt rum dygnet runt (får gå och röka en gång per timme). Mat äter jag sittandes i sängen och eftersom jag är en sådan stor fara för mig själv får jag givetvis inte äta med kniv och gaffel utan det är sked som gäller och då har jag ändå personal som sitter och stirrar på mig någon meter från mig.
Apjävlar är givetvis läkarna här på avdelning 90 i Säter, jävla puckon som envisas med att jag ska fortsätta ha 2+.

I dag har jag då varit inlåst här i Säter i 9 veckor och jag kan då inte påstå att något här har fått mig att må bättre. Det är bara en jävla förvaring

Kommentarer

  1. Tror dig vännen hoppas att du snart får komma ut..
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den