7 sidor

Idag så har jag läst psykologens utlåtande om mig och det gav mig lite av en underlig känsla. På 7 sidor förklarade hon hur jag är och vem jag är. Mycket stämmer men att 7 sidor kan visa vem jag är tycker jag inte. Jag är mer än ord på ett papper och jag har mer djup än vad som framkom i utredningen. Det positiva är väl att det framkom att det inte är något fel på min intelligens vilket jag inte heller trodde.

Negativa den här dagen är att jag fick mitt rum genomsökt och tragiskt nog hittades allt som jag hade gömt. Nu är det slut med att använda parfym och raka mig under armarna. Att rummet blev genomsökt beror enbart på att psykologen berättade för personalen att jag hade en påse i mitt rum. Jag får givetvis inte ha några plastpåsar på rummet eftersom de på fullaste allvar tror att jag skulle kväva mig med en påse. Det skulle jag inte göra men vad jag säger spelar ingen större roll

Kommentarer