Beslut

Tror att det var igår som jag fick beslutet från förvaltningsrätten på papper. Eftersom jag är som jag är så läste jag igenom beslutet och juristens ersättningsyrkande fick mig allt att le lite. Nu var det inte ens han som försvarade mig eller vad det nu heter när det är förvaltningsrätten utan han hade skickat en annan i hans ställe. Förstår inte ens varför han då ska ha ersättning men det är säkert sånt man bara förstår efter flera år på universitet. Det komiska i det hela är att personen hävdar att resan till Säter har tagit honom 1½ timme och han ville ha ersättning för tidsspillan. Förvaltningsrätten höll inte riktigt med om att en resa på 26 km tar den tiden... En timme ansåg de max att det tar för en person att ta sig till sin bil och frakta sig till förhandlingssalarna.

Kommentarer