Många dagar blir ett liv

Försöker muntra upp mig med lite godis men idag är det svårt. En del dagar är som sagt jobbigare. Sambon besökte mig idag och att få besök från den normala världen är alltid trevligt. Snart får jag förhoppningsvis återvända till den världen. Den här dagen har jag mest hållit mig för mig själv och läst. Det finns dagar när det är riktigt skönt att försöka stänga ut allt här och bara läsa ifred. Lite får jag nog även lov att erkänna att jag har brutit ihop idag. I stort sett hela tiden som jag varit inlagd har jag undvikit att visa hur jag egentligen mår. Idag blev det en liten spricka i min fasad och hur jag verkligen mår blev tydligt för människor som såg mig

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den