Nu är det slut på att vara trevlig

Jag är milt uttryckt spyfärdig på avdelning 90 på Säter. Jag har snällt ställt upp på allt bisarrt de har hittat på men nu är det slut på det. Av någon mysterisk anledning tyckte läkarna här att jag skulle få gå till arbetsterapeuten. Det låter vettigt om man inte förstår vad man gör hos arbetsterapeuten. I mitt fall handlade det om att jag skulle få baka. Med tanke på att det är något som jag normalt gör så behöver jag då ingen terapeut till det. Det hade räckt om jag hade kunnat få vara i köket här på avdelningen och få baka själv. Nu blev det då aldrig så eftersom jag fick 2+ på mig.

I dag på morgonen kände jag att nu fick det vara nog så jag valde att inte ta någon medicin. Med tanke på att medicinen inte har påverkat mitt mående överhuvudtaget så spelar det ingen roll för mig om jag tar den eller inte. Jag har lite svårt att se hur de ska lyckas straffa mig för det med tanke på att jag redan sitter 24 timmar om dygnet i ett varmt rum. Något lär de säkert hitta på med tanke på att jag är här på LPT och inte har något att säga till om

Kommentarer