Tråk

Nu finns det inga dagar på psyket som är roliga men det finns värre dagar och i dag är en sådan dag. I dag har jag irriterat mig på att jag enbart har fått vara utomhus en gång sedan jag kom hit 24/5 och jag börjar bli ohyggligt jävla less på att min toa är låst. I längden är det milt uttryckt lite drygt att behöva leta upp någon personal så fort man behöver gå på toa. Sen tycker jag även att det är väldigt löjligt att toan ska vara låst det är inte direkt så att toan är enda rummet som man skulle kunna ta livet av sig i. Om man vill tillbringa dagarna med att glo på tv,umgås med konstigt folk och få olika mediciner rekommenderar jag avdelning 90 på Säter. Vill man ha en annan lösning än att vara inlåst och få mediciner är inte Säter rätt plats. Jag har även blivit upplyst av en medpatient att jag måste passa mig så att ingen tar mina ciggfimpar och hårstrån som jag tappar för någon skulle kunna använda det för att utöva häxkonst mot mig...... Det här känns verkligen som rätt plats för folk som mig som inte är helt galna

Kommentarer