11 veckor

Hade någon sagt till mig för 11 veckor sedan att jag skulle sitta på Säter nu skulle jag nog ha skrattat. Jag menar vem i helvete är inlåst på psyket i 11 veckor och ska man vara inlåst så länge måste man vara riktigt tokig och det är ju inte jag. Och ändå sitter jag här än. I dag berättade en apjävel/läkare att det inte är bra för mig att vara inlåst här, hm det hade jag inte en aning om. Om jag sköter mig ett tag så skulle jag få komma ut och i alla fall få klappa på hundarna. Den lade även till att jag då inte får gömma någon mer T-shirt i rummet. Nu var ju inte T-shirten gömd direkt utan låg på sängbordet men man ska inte vara så petig. Jag tycker då att jag har skött mig i stort sett hela tiden som jag har haft 2+ och det är snart tre veckor. Och ändå så har jag fortfarande 2+ så jag ger inte så mycket för tomma löften utan fortsätter att göra som jag vill inom rimliga gränser.

Kommentarer