2 veckor med 2+

Och vid det här laget skulle de flesta vara galna över att bara få sitta i ett rum dygnet runt och vara övervakade. Nu är jag inte de flesta och eftersom jag har ett sånt fantastiskt psyke så är jag i bra form. Eller så är det så enkelt att jag var tokig från början så det märks ingen större skillnad. Uppriktigt sagt går det inte ens med ord att förklara hur det påverkar en att bli förvarad och övervakad på det här sättet. En del i personalen är okej och visar att de litar lite på mig medan andra verkligen inte litar på mig och gör sitt bästa för att begränsa mig ytterligare. De som litar på mig har koll på mig medan de sitter vak medan kategorin som inte litar på mig mest stirrar på sina telefoner eller läser en tidning. Om de då har lyckats begränsa mig ytterligare så krävs det inte ens att de har så mycket koll, lata jävlar med andra ord. Nu har jag inget hopp om att 2+ imorgon kommer att förvandlas till 1+ men här vet man aldrig hur apjävlarna/läkarna tänker. Jag anar att inga riktiga beslut rörande mig kommer att fattas innan den ordinarie läkaren för avdelningen återvänder från sin semester och om jag minns rätt dröjer det ytterligare en vecka innan han återvänder.

Kommentarer

  1. En styrkekram till dig vännen. Du står ut ytterligare en vecka med 2+ om det krävs. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den