22-23 timmar eller 24

Jaha idag fick jag träffa läkaren och fick det "glädjande" beskedet att jag får vara på avdelningen en stund på fm och en stund på em. Så nu behöver jag alltså bara sitta inspärrad i mitt rum 22-23 timmar per dygn, en gigantisk skillnad eller kanske inte. Men om det nu fungerar bra så kommer på sikt mitt 2+ att förvandlas till 1+. I den takten framsteg kommer här lär det väl bara dröja någon vecka. Någon mening att nu prata om att jag ska få åka hem var det givetvis inte. Nu förväntade jag mig inte direkt några mirakel. Här på Säter går det mesta i snigelfart och jag är inte alls nöjd. Jag skulle önska att läkarna fick prova på under minst en vecka hur det är att vara övervakad hela tiden och bara få vara i ett rum. Då har de kanske någon förståelse för hur det är för det har de absolut inte nu.

Tidsfråga innan de få sakerna som jag har i rummet kommer att börja flyga och jag blir inlyft i rum 9

Kommentarer

  1. Allvarligt talat jag hade blivit knäpp där! Hoppas du slipper ut snart så du kan få bli "normal" igen. (vad nu normal är)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den