Dra något gammalt

över er förbannade as. Ibland känner jag att mitt budskap inte riktigt går fram till de anställda här. Otydligt är jag verkligen inte så vad det beror på kan jag bara gissa. Nu har jag tvärvägrat att ta medicin i ca 2v och förklarat att jag inte har några planer på att ta medicin så länge som jag är instängd i ett jävla rum. Det hindrar givetvis inte en del sjuksköterskor från att dyka upp med en liten burk på morgonen med min medicin. Så jag upprepar och upprepar min ståndpunkt och någon dag förstår de kanske. I dag tittade även psykologen in och jag fick åter igen förklara att jag inte har någon avsikt att samarbeta så länge som jag är övervakad dygnet runt och sitter i mitt jävla rum. Hon förklarade då att vi kan göra upp en plan om hur mitt 2+ kan omvandlas till 1+. Ännu en som inte riktigt hör att jag inte har för avsikt att samarbeta på något sätt. Att det sedan ska behövas göra upp en plan är mer än löjligt. På söndag har jag haft 2+ i tre veckor och det enda som krävs är att någon av apjävlarna/läkarna inser att det här inte gagnar min mentala hälsa på något sätt och ändrar det till 1+. Om de är så pass förvirrade att de på fullaste allvar tror att jag tänker ge mig så har de verkligen inte någon koll på hur jag är och vad säger det då? De har beslutat att jag är en stor fara för mig själv men verkar inte ha lärt sig alls hur jag fungerar och på de här veckorna är det minsta man kan förvänta sig att behandlande apjävel/läkare ska ha lite koll på sin patient. Snart kommer plasttallrik att börja flyga

Kommentarer