Efter 12½ vecka så har jag nu permission

Igår fick jag permission från Säter och om det går bra kommer jag att bli utskriven. Lite underligt känns det att kunna gå vart jag vill och äta när jag vill. Att sedan slippa bli övervakad är trevligt. Hur min permission kommer att gå vet jag ärligt talat inte för jag mår inte bättre idag än vad  jag gjorde för 12½ vecka sedan. Igår ökades min medicin på rejält så läkaren hoppas nog att det ska hjälpa. Lite jobbigt kommer det att bli att möta folk här i byn igen eftersom alla vet var jag har varit. I en liten by går det inte att hålla mycket hemligt. När jag tänker på Säter så kommer jag nog alltid att tänka på ett par ur personalen som jag fick lite mer kontakt med.
(Jag har inte klappat några fåglar än)

Kommentarer

  1. Lite mer kontakt med vilken tur att det fans personal som såg dig för den go person du är.
    Styrke kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den