Förmån på psyket påminner mest om bestraffning

För ett tag sedan fick jag förmånen här på avdelning 90 på Säter att få använda min rakhyvel. Det låter bra att få raka sig under armarna och raka benen. Men nu är ju det här psyket så det är ytterst få saker som är bra. Mina ben har något mindre hår på sig nu men släta är de då inte ofta och det beror inte på att jag är lat. Utan det beror mest på att jag varken är naturist eller nudist och är så där lagom road av att stå mer eller mindre näck framför skötare. Ska jag använda rakhyveln så måste givetvis skötare stå och stirra på mig och så jävla kul är det knappast. Jag skiter fullständigt i att det är kvinnliga skötare, det roar mig inte mer att stå halvnaken framför dem. Överlag så måste jag säga att de manliga skötarna är avsevärt mycket bättre på att i alla fall försöka ge en någon form av privatliv här medan kvinnorna verkar vara fullständigt befriade från att sätta sig in i hur det känns att ha folk som stirrar på en hela tiden. Nu är det inte samma sak som att alla manliga skötare är bättre men mer humor förefaller de ha

Kommentarer

  1. Det vet jag av egen erfarenhet att dom manliga skötarna är bättre än de kvinnliga på avdelning 90.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den