Hon höll sig vaken

För en del av personalen här på avdelning 90 på Säter så är det helt klart väldigt betungade att sitta i en stol 30-60min och bläddra i tidningar och hålla ett öga på mig. En var det till och med lite extra jobbigt för, så pass jobbigt att hon somnade och låg och snarkade i fåtöljen. Nu hade jag kunnat hitta på vad fan jag ville medan hon snarkade men underligt nog så gjorde jag inte det. Lite lustigt är det allt att jag behöver tillsyn dygnet runt för att jag är en så pass stor fara för mig själv och så lyckas personalen somna. Hade det varit under natten skulle jag ha större förståelse för det men det var mitt på dagen. I dag lyckades hon hålla sig vaken under ett pass på 30 min så får se om hon ska vakta mig något mer under dagen och om hon även då lyckas hålla sig vaken.

Kommentarer