Kan det vara så att personalen på dårhuset läser här?

Nu vet jag om två i personalen som läser min blogg så det är inte dessa jag syftar på. Att jag börjar fundera på om det är fler som läser beror på att personalen igår glömde ge mig middag och i morse missade de att ge mig frukost. Med tanke på att jag är den enda på avdelningen som inte får äta i matsalen så känns det inte så ansträngande att komma ihåg att ge mig en bricka med mat. När jag äntligen fick min middag igår ca 30min för sent så var maten kall så det känns lite som om några i personalen har något emot mig. Ett annat sätt att märka när personalen är irriterad är när de byter av att vakta mig efter 30min annars sitter de en timme. Nu kan jag inte direkt påstå att jag bryr min nämnvärt om de är irriterade på mig. Jag är trevlig mot personalen jag gillar och resten ignorerar jag.

Kommentarer