Läge att börja kasta saker

Nä nu är jag riktigt jävla less på det här dårhuset och att vara övervakad 24 timmar om dygnet. Det är verkligen inte vettigt på något sätt. En del av skötarna skulle jag med nöje kasta saker i huvudet på. Det enda som hindrar mig från det än så länge är att jag inte har någon lust att hamna i rum 9. Rum 9 låter kanske inte så otrevligt men det är där som bältessängen finns och det är inte kul att bli inlyft där och fastspänd. Som det känns nu är det enbart en tidsfråga innan jag flippar och då lär jag hamna där igen. Igår var det en av sköterskorna som gnällde om att jag inte tar min medicin och förklarade att jag inte har något val eftersom jag har LPT så det börjar kännas som om de kommer att tvångsmedicinera mig snart och då blir det slagsmål. Jag har varit lugn och har inte vunnit ett dugg på det så nu ser jag inget syfte längre att vara sansad. Jävlas med mig och jag flippar med andra ord.

Kommentarer