Så var det kväll igen

Snart är ännu en dag på dårhuset över och den här dagen har det inte hänt något heller. Men snart så mår jag säkert magiskt bättre för vem skulle inte må bättre av att vara övervakad hela tiden och i stort sett bara få sitta i ett rum? Nu vet jag att de förvirrade själarna bara gör det för att hålla mig vid liv men va fan är det här för liv. Inte får jag mer lust att leva i alla fall. Lite lustigt är det dock att delar av personalen är så naiva att de på fullaste allvar tror att 2+ skulle hindra mig från självmordsförsök. Med tanke på hur länge jag har varit inlåst så borde de vid det här laget ha lärt sig att inte underskatta mig. Vill jag genomföra ett självmordsförsök så gör jag det givetvis när någon av de mindre uppmärksamma skötarna/vakterna passar mig och det skulle inte vara en utmaning

Kommentarer