Trodde att lösningen var att lyssna lite på Pantera

Men inte ens det verkar bättra på mitt humör. Jag borde inte klaga för jag har haft besök men i ärlighetens namn är det inte så kul att ha besök och ha en skötare som lyssnar på allt man säger. Eftersom jag då otippat nog fortfarande har 2+ så övervakas mina besök, det här med privatliv är ett okänt begrepp här. Lite lätt rubbat är det att jag varken kan prata i telefon ostört eller prata med besök här utan att vara avlyssnad. Ska man dra det ytterligare ett snäpp så är det underligt hur jag kan få prata med skötare utan att en annan skötare övervakar det hela. Tänk om jag har olämpliga samtal med skötare?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den