Kasta mat till fåglar eller kasta mat på fåglar

Jag tog med mig tre skivor knäckebröd ut på promenaden idag. Tanken var att glädja gräsänderna lite. Eftersom jag även tänkte att det skulle vara kul för skötaren att få mata gräsänder så fick han en skiva. Nu missade jag att informera honom om att han skulle kasta mat till fåglarna och inte försöka pricka fåglarna med brödbitar.


I morgon har jag att se fram emot ett möte med förvaltningsrätten. Tyvärr så lät inte läkaren min LPT bara gå ut utan han satsar på att få den förlängd imorgon. Jag har svårt att se att jag skulle kunna säga något som kan få dem att inte förlänga LPT så jag tar det hela med ro. En advokat tomte borde ringa snart för av någon anledning ska jag ha en sån när jag ska till förvaltningsrätten. Eftersom advokaten/juristen förra vändan i förvaltningsrätten var fullständigt onödig så tänker jag informera advokaten som bör ringa mig strax att jag inte har något behov av dem. Känns bara som ett jäkla slöseri med skattepengar att ha en advokat bredvid mig som ändå inte kan göra något

Kommentarer