Operation hjärntvätt har startat

Det är nästan så att jag tycker lite synd om läkaren på den här avdelningen(Läkare H), han är en av få läkare här på Säter som jag tycker är bra. Han har beslutat att förbereda mig för besöket från behandlingshemmet på fredag. Det verkar även som om han jobbar på att få mig att förstå att det kan vara bra med behandlingshem. Jag blir helt klart imponerad att han ger sig i kast med ett så pass omöjligt uppdrag. Att få mig att ändra åsikt om något är inte det lättaste. Några farhågor om behandlingshemmet hamnade på ett papper idag och så får vi se vad personalen från behandlingshemmet kommer att säga om det.

Annars har det inte hänt så mycket. En i personalen lärde sig att det inte går att locka gräsänder med pengar. Jag vet inte riktigt om det kan klassas som en bra lärdom

Kommentarer