Hjärntvätt är kanske inte min grej

Under rätt många månader nu har jag bearbetat läkaren så att han ska släppa ut mig och ja det har inte riktigt gått så bra. Jag tänkte att han antingen skulle bli så trött på frågan när jag får åka hem eller att frågan skulle få honom att tro att det var en bra idé om han hörde den tillräckligt ofta. Nu verkar det som om min plan har någon brist för än har han inte släppt ut mig fast han får höra frågan varje gång som han pratar med mig. Än har jag inte gett upp planerna på att jag ska lyckas hjärntvätta honom men jag har även börjat ställa frågan till skötarna ihop om att någon av dem ska vara lite mer lättpåverkad. Omöjligt tror jag inte att det är att lura i en att jag har frigång så att den släpper ut mig men jag vet inte när den jobbar igen så jag får vänta.

Personalen här räknar med att jag kommer att vara tillbaka här någon dag efter att jag eventuellt blir dumpad på behandlingshemmet i Norrköping. De har helt klart inte någon större tilltro till att jag kommer att kunna hålla mig undan polisen efter att jag har dragit

Kommentarer