What does the fox say

Igår blev det då en roadtripp från Säter till Småland. Med på resan hade jag tre skötare så att de skulle kunna byta av varandra och köra. Resan blev intressant eller vad man nu ska säga. En lärdom blev att om tre vårdare och en intagen stannar vid en miniatyrjärnväg så uppfattar poliser det som något underligt och de blir tvingade att stanna till och titta ordentligt. Syftet med resan var att titta på ett behandlingshem och det var väldigt fint och personalen var trevlig. Jag trodde att man fick ha hundar på rummet men det visade sig att hundar ej får vara inomhus utan bor i en hundgård och det är inte bra. Jag vill kunna titta på tv och klappa på min hund. Färden hem blev även den intressant och skötarna lyckades hjärntvätta mig med en låt under resan. What does the fox say lyssnade vi på många gånger under färden

Kommentarer