Norrköping

Helvetet eller ett ställe med mer puckon än Säter. Dagen började med att personalen på Säter berättade att jag skulle forslas hit idag, tidpunkt kunde de givetvis inte berätta. Efter några timmar kom sjuksköterskan och berättade att vakterna som skulle transportera mig hade kommit. Mitt humör var inte det bästa och innan jag lämnade avdelningen på Säter gjorde jag klart för ledningen att om man enbart använder sig av tomma ord när man säger att man ska stötta mig så berättar jag saker som de vill att det ska vara tyst om för resten av personalen. Haha att jävlas tillbaka har jag inga problem med när jag anser att man behandlar mig felaktigt. Undra vad personalen på Säter pratar om nu....

Vakterna som hämtade mig var trevliga och vi pratade på i bilen och stundtals gick det kanske lite fort. När vi inte hade så långt kvar hoppade en gubbe i reflexkläder upp framför bilen. Det visade sig vara en polis och han tyckte inte att farten hade varit riktigt rätt. Tyvärr slutade det med att en av vakterna blev av med körkortet, nu hoppas jag att det ordnar sig för den ändå. När vi kom fram till Evagården tog kärringarna här mina ägodelar. Sedan vägrade de att ge mig min dator under min första vecka här och då flippade jag lite lätt. Att först forslas till ett ställe jag inte vill vara på och sen mötas av idiotregler fick det att slå slint i huvudet på mig och jag råkade slå en i personalen med en medicinpåse.Och nej jag har inte ett dugg dåligt samvete för det, jag vill inte vara här och har inga planer på att vara trevlig eller samarbeta

Kommentarer