Apjävel eller tomte?

Egentligen är det en onödig fråga eftersom jag har träffat läkaren tidigare. Det kom en kallelse idag till öppenvården så jag får väl ta mig dit om några veckor. Gissar att läkaren säkert vill skriva ut mer medicin eftersom den borde ta slut snart om jag nu hade tagit den. Någon medicin har jag inte tagit sedan jag lämnade Säter, såg ingen mening med att fortsätta med tre mediciner. Med tanke på att jag försökte ta livet av mig både innan jag började med medicin och när jag gick på medicin så kändes det som om det kvittade. Får se vad läkaren säger om det

Kommentarer

  1. Jag hoppas du får träffa en riktigt, riktigt bra läkare som verkligen lyssnar och ser dig och dina behov. Och där ni gemensamt kan komma fram till en bra strategi runt medicinering som skulle kunna vara ok för dig.
    Åsså kan du väl vara snäll och ge honom/henne en chans så du inte gör som jag och dömer direkt (jag tror ju alltid att jag har så god människokännedom, nämligen - och för det mesta har jag rätt också... "sträcker malligt på mig"...). Men ge läkaren en fet chans, i alla fall...
    //Annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den