Arbetat på bank i 30 år

Varje gång som jag träffar på någon som funderar på varför den inte har sett mig på länge och jag förklarar att jag har suttit på Säter i ett halvår tänker jag på den här scenen.



Varför jag associerar till den scenen vet jag inte riktigt. Jag får väl skylla på att min hjärna inte är helt vettig.
I morgon måste jag rycka upp mig lite och ta och tvätta för annars måste jag använda byxorna som jag lånade/snodde av kriminalvården. Gröna kriminalvårds byxor är inte så snygga och jag anar att en polis som bor här i byn kommer att kunna identifiera byxorna. Varför jag äger byxor och tröja från kriminalvården förtjänar ett eget blogginlägg någon dag

Kommentarer

  1. Det är väl ingen dum insikt. Hoppas du hittar ett behandlingshem som inte har möglig frukt å där du slipper vara enda klient. Jag hejar på dig å tror att det kommer bli bra! Är du avskriven lpt:t nu?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den