Inga hjärndöda än

Nu slänger jag inte allt som jag rensar ut utan försöker sälja det som går att sälja. Jag har sedan tidigare många traumatiska minnen från att sälja saker på blocket och andra sajter. Eftersom jag har läst en hel del besynnerliga kurser på högskolor/universitet så har jag sålt av en del kurslitteratur. En del böcker är så tråkiga så det finns inte en chans att jag skulle läsa dem igen. När jag då har haft annonser ute så har jag fått mycket underliga frågor som mest har gett mig lust att leta upp människan bakom frågan och sparka den i huvudet. Än har jag inte sparkat någon i huvudet. Nu har jag haft några annonser ute någon dag och magiskt nog så har jag inte fått en enda korkad fråga. Fortsätter det på det här sättet och betalning också går smidigt så kommer jag kanske inte rysa av obehag nästa gång jag funderar på att sälja något på nätet.

Kommentarer

  1. Fniss... Vi får väl hoppas för allas skull, att det går vägen med försäljningen... Tack för roliga inlägg med allvarlig underton. Kram och gott nytt år på dig, om jag inte hinner in och önska det på rätt dag!
    //Annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den