En som betalat

Lustigt det där med Tradera, första gången som jag säljer där. En köpare var snabb och betalade vilket jag är tacksam för men lite segare är det med en annan köpare. Det i sig är inte direkt lustigt men det som är lustigt är att saker och böcker som var dyra att köpa får jag dåligt med bud på. Ett par böcker som jag däremot fick gratis från ett företag när jag köpte hundmat har stigit ordentligt i pris. Jag förstår inte logiken bakom det känner jag. Nu skiter jag i att jag inte riktigt förstår så länge som folk fortsätter driva upp priset på saker som jag har fått gratis så är jag bara glad

Kommentarer

  1. Man blir ofta förvånad över VAD som blir bra betalt när man säljer på tradera... och tydligen är det bättre att börja på ett lågt utrop än på det priset man minst kan tänka sig att sälja för...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den