Inte förvånad alls

Det visade sig att läkaren inte har gjort något alls av det han lovade. Sambon ringde och pratade med den ansvariga för öppenvården här och inget har gjorts gällande mig. Nu blev det då lovat att kontaktperson och behandlingshem ska vara klart till jag ska till läkaren nästa vecka. Den ansvariga hade tydligen haft kontakt med läkaren på Säter när jag var inlagd. Vad det har att göra med att inget har blivit gjort sedan jag blev öppenvårdens ansvar förstår jag dock inte riktigt. Om de nu är så korkade att de föreslår Evagården som ett behandlingshem så behöver jag inga mer bevis för vilken kompetens som de har

Kommentarer

  1. Får jag fråga hur din sambo hanterar ditt mående och dina självmordsförsök?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den