Min typ av terapi

Jag trodde att jag skulle lyckas sälja saker och slippa korkade frågor men det var naivt. Om man i en annons uppger vad det är för storlek på en sak och vad det är så känns det som om spekulanter själva borde kunna lista ut om det är rätt storlek eller inte. Tydligen är det inte så utan det är meningen att jag ska kunna avgöra om det kan passa genom att spekulanten uppger vad det är för ras på hunden. Nu anser jag mig ha hyfsad koll på rätt många raser men inte sjutton kan jag avgöra om något som har passat någon av mina hundar skulle passa på en annan ras utan att se hunden.
För att göra av med min irritation blev det "terapi".
Terapin gick ut på att få delar att bli en helhet. Efter lite svordomar blev resultatet så här.
Att slå sönder,bygga ihop eller promenera är min typ av terapi

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den