Nu får tomtarna vila

Tomtar och allt annat juligt har nu fått återvända till sina hem i kartonger och skåp. Hade varit rätt skönt att göra dem sällskap men att bo i en kartong ända till december blir nog svårt. Julen är nu bortstädad och ett par fönster blev tvättade. Eftersom jag inte har en aning om vad som kommer ske med mig känns det skönt om det är hyfsad ordning i huset. I veckan ska jag till läkare och vad han har tänkt sig vet jag ej. Min sambo är givetvis fullständigt kapabel att tvätta fönster och göra annat så det handlar inte om det. Det handlar om att jag vill lämna det städat och att han inte ska behöva röja undan efter mig.

Kommentarer

  1. Vad har du tänkt dig själv, då? Det är väl ännu viktigare än vad läkaren har tänkt...? Kram och var rädd om dig, kompis! //Annica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den