Jag blir så imponerad eller inte

Nu har då öppenvården hört av sig efter att ha varit i kontakt med behandlingshemmet som möjligtvis var ett alternativ. Att det var ett ställe som inte skulle kunna hjälpa mig insåg jag bara av att läsa deras hemsida men jag gissar att öppenvården inte gjorde det innan de föreslog behandlingshemmet. Öppenvården fick iallafall beskedet att behandlingshemmet inte kunde ta emot mig efter att de fick lite mer information om mig. Någon ny medicin hade inte läkaren heller hunnit kolla på åt mig. Det var inte heller förvånande, jag blir mer förvånad om han faktiskt har kollat upp någon medicin till nästa läkarbesök. Sammanfattningsvis kan jag konstatera att jag snart har varit fri i 3mån och under den tiden har jag varit på några läkarsamtal och det är allt som har skett.

Kommentarer