Oduglig

Det är svårt att inte känna mig oduglig när jag inte orkar göra något. Jag är dödstrött från det jag vaknar till dess jag äntligen kan få sova igen. Varje dag pressar jag mig bara för att ta mig igenom dagen och det är ändå inte mycket som jag klarar. Det som har prio ett varje dag är hundarna och om jag orkar något utöver det är det en bonus. Ändå har jag dåligt samvete i stort sett varje dag för att det inte blir så mycket hundträning som det borde bli. Sambon är den som får fixa mat,diska och i stort sett göra allt. Och det är ytterligare en sak som ger mig dåligt samvete

Kommentarer

  1. Har du kontrollerat hur ditt D-vitaminvärde ligger+ enkelt blodprov och kanske kunde du få må litet bättre om du åt D-vitaminer???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så vitt jag vet har inga blodprov tagits på mig. Jag var inbokad för blodprov för lite mer än ett år sedan men jag blev inlagd/inlåst innan det blev gjort. Under tiden jag var inlagd togs inga blodprov fast det togs på alla andra patienter. Jag föreslog att de skulle ta blodprov på mig men av någon anledning tyckte de aldrig att det var nödvändigt. Nu vet jag inte om de togs några prover efter min hängning, svårt att ha koll när man inte är vid medvetande=) Jag har inte orkat tjata mig till det men jag får kanske försöka göra det ändå

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den