Så låg den i brevlådan igen

Hade man haft möjligheten att slippa få pensionsbeskedet så skulle jag avstå. Jag gissar att det kostar runt en femma att skicka ut det och den femman skulle vara till större nytta på mitt pensionskonto. Nu oroar jag mig självfallet inte för min pension eftersom det inte ingår i min plan att leva så länge. Om jag mot förmodan skulle göra det ändå så har jag givetvis en reservplan för pensionen kommer jag inte att kunna leva på. Min reservplan går ut på att jag ska råna en bank (om de nu fortfarande kommer att finnas då). Antingen kommer jag då undan och får pengar att leva på eller så åker jag fast och får gratis uppehälle i fängelse. Jag borde kanske kunna klassas som återfallsförbrytare eftersom jag redan är dömd ett par gånger och då borde fängelse vara den mest troliga påföljden. Med min otur skulle jag säkert hamna på rättspsyk istället och det skulle inte kännas helt lyckat. Det är en del år kvar till den dagen så jag får helt enkelt se hur det blir

Kommentarer