FUCK U SÄTER

Även om budskapet FUCK U SÄTER känns synnerligen passande för tillfället så blir det nog svårt att få tag på en skylt och en penna med för den delen. Idag kom genierna på att jag inte längre får ha bh på mig. Vilket känns väldigt överdrivet, jag har aldrig försökt ta livet av mig med en bh och hade jag tänkt skulle jag rimligtvis redan ha gjort det med tanke på att jag har haft bh sedan jag kom hit i fredags. I brist på något bättre att ägna mig åt informerade jag personalen i det olämpliga att ha soppåsar framme, det går ju att dra en över huvudet och dö. Så nu finns det inte längre några soppåsar i papperskorgarna på avdelningen. Att informera dem om alla faror som de fullständigt missar känns lite överdrivet, blir jag kvar här lär de helt enkelt lära sig.


Glädjande nog har kossan till läkare som verkar ha en osund koppling till sin handväska inte försökt prata något mer med mig. Med osund koppling till sin handväska syftar jag på att hon alltid har sin lilla handväska i ett krampaktigt tag, risken för väskryckare inne på avdelningen betecknar jag som väldigt liten. Sedan så rör hon sig naturligtvis ytterst lite inne på avdelningar hon sitter mest i ett rum med AT läkare och annat löst folk och sedan får man audiens hos henne.
Ja jag har åsikter om allt folk och har inga problem med att säga till folk vad jag anser. Att låtsas vara trevlig mot folk jag inte gillar kommer ej att ske.

Kommentarer