Alla vilda djur är inte trevliga

Nu hade jag kunnat göra en lista över alla vilda djur som jag anser att man ska passa sig för men det orkar jag inte. Idag så jag ett av djuren som man bör hålla ett öga på.
Nu är det kanske inte alla som känner igen fågeln, det gjorde inte jag heller innan jag lärde mig att passa mig för dem. Det är en knipa och den må se trevlig ut men man ska alltid hålla ett öga på dem. En annan om möjligt viktigare lärdom är att aldrig passera nära fågelholkar som är så pass stora att en knipa får plats i dem. Gör man det kan nämligen en knipa flyga ut med en jävla fart och passera ens huvud med någon dm och det skrämmer livet ur en. Lärdomen är att man ska passa sig för knipor.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den