Ännu ett sektmöte

För mig så är det lite av ett mysterium att det kan vara så många underliga möten i den här byn. Nu undviker jag självklart alla möten som jag kan. En väldigt bra ursäkt för att slippa möten är att jag har varit inlåst på dårhuset, det är ursäkten som jag använder mig av idag. Jag skulle möjligtvis kunna tänka mig att bli diktator här i byn och skapa en massa underliga regler. En av de första reglerna skulle bli att alla bilar som passerar byn måste betala en avgift, det skulle man kunna få in lite pengar på. Så mycket annat tror jag tyvärr inte att man kan tjäna pengar på. Sen vet jag inte riktigt heller hur jag skulle kunna lyckas bli diktator, det är nog inte många i byn som inte har vapen och jag tror nog allt att folk här är villiga att försvara sig. Till jag kommer på en bra plan hur jag ska ta över kommer jag att fortsätta att undvika alla möten

Kommentarer