Faran med lediga dagar

När man i stort sett inte har några måsten är det lätt att slösa bort tid på meningslösa saker. Jag har fått en väldigt ful ovana på fm och den stavas tv. På fm på vardagar så är det ett program på 8 som heter four in a bed. Fyra bed and breakfast ägare turas om att besöka varandras B&B. De betygsätter sedan de olika ställena och en del gnäller på allt vilket givetvis är roligt.Det visas en rätt lämplig tid för när det visas har hundarna fått promenad och det råder ett lugn i huset. Hade det funnits saker som måste göras hade jag nog inte suttit och latat mig med en kopp kaffe och stirrat på tv. Till mitt försvar får jag nog säga att Four in a bed faktiskt är riktigt roligt. Det som roar mig mest är givetvis konstiga människor som gör allt för att vinna.

Jag har fortfarande lite svårt att vänja mig med att inte ha måsten. Att inte göra saker (plugga,jobba) är konstigt.

Kommentarer