Havreflarn och öl

Kanske inte den bästa kombinationen men det fungerar.
Fick en avi idag om att jag har ett rekommenderat brev från IVO som ligger och väntar på mig på ICA. Får se om den blir hämtad imorgon. Nu vet jag givetvis vad det handlar om och det är ett beslut angående en anmälan mot Säter för att de under en av mina 2+ vändor begränsade mig på ett sätt som inte är godkänt. Ledningen på Säter skrev i sitt svaromål till IVO att det var personalen som gjorde fel och att personalen efter det på nytt hade fått lära sig hur man får göra. Nu är jag av åsikten att man får stå för sina misstag så att ledningen valde att skylla på fotfolket när det enbart var ledningens direktiv som de följde tycker jag är skamligt.

Min gissning är att det i beslutet enbart kommer att stå att ärendet nu är avslutat och att Säter själva har rättat till bristerna.

Något svar på mitt blodprov har jag inte fått än men det borde dyka upp den här veckan

Kommentarer