Hur många läkare krävs det för att laga mig?


Jag anar att det inte finns något svar på den frågan men jag tycker att det börjar bli lite onödigt många läkare som ska vara inblandade. Läkarna som nu är inblandade när det gäller min vård är: En läkare på öppenvården, en invärtesläkare på Falu lasarett och en distriktsläkare som av någon outgrundlig anledning rapporterar till läkare H på dårhuset. Jag gissar att det kommer att tillkomma ytterligare en läkare som ska fixa med skiktröntgen.

Det som känns mest olustigt är givetvis att läkaren på psyket får rapporter om hur det går. Så länge som jag inte är inlåst så tycker jag inte att han borde få veta något.

Kommentarer

  1. Du kan välja att låsa dina journaler, då kan inte psyk kolla vad du gör på andra vårdställen och tvärtom

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den