En del av ett träd

Jag öppnade en låda och hittade en bunt kuvert, många var det och mycket papper fanns det i alla. Det är alla papper från förra året, psykologutlåtande blandat med beslut om fortsatt LPT från förvaltningsrätten. Jag hade glömt bort alla dessa papper och lite underligt kändes det att titta på allt igen. Att läsa vad folk har skrivit om mig tycker jag är svårt. Jag har inga problem att läsa gamla papper om mig och det har jag en hel del av men då handlar det om åsikter och tankar om mig för mer än 10år sedan. Det här ligger för nära i tiden och en del åsikter gör lite ont att läsa eftersom jag inte håller med. Först tänkte jag bara slänga alla papper men det skulle känna konstigt. Lösningen blir att behålla allt ett tag till och vill jag slänga det om ett tag så gör jag det.

Kommentarer

  1. Sv: Ja förmodligen är det så, men min pappa är som en struts och stoppar huvudet i sanden då man försöker prata om något som är lite jobbigt. Men jag jobbar på att acceptera det :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den