Härlig logik

Ibland känner jag att familjen förbryllar mig lite. Jag skriver två bloggar, den här och en där jag inte är anonym och visar upp en rätt vettig fasad. Min familj läser den andra bloggen vilket gör att jag inte skriver något som jag inte vill att de ska veta. Idag pratade jag med en i min familj och den undrade över lite saker. Jag undrade då om personen inte hade läst i min blogg. Svaret blev att den slutade läsa när jag skrev om att jag hade hamnat på dårhuset. Anledningen till det var då att min anhöriga tyckte att det var jobbigt att läsa om sådant. Logiken i min familj är för härlig. Går det att blunda för allt som är jobbigt så gör man det

Kommentarer

  1. Kram från en vän som inte blundar. Du vet var jag finns.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den