Nu får det vara nog

Efter att ha läst i Fass igen om voxra har jag nu beslutat mig för att sluta tvärt med medicinen. Anledningen till det är att muskel och ledsmärta finns med som biverkningar. Det känns lika bra och se om jag slipper ha ont om jag inte tar voxra. Om jag hade mått bättre av voxra hade det varit en sak men jag mår inte ett dugg bättre. Det känns jäkligt bittert bara att jag nyligen hämtade ut medicin på apoteket för att slänga bort pengar är inte något som roar mig. Min plan var att fortsätta med voxra till tabletterna jag hämtat ut var slut men det verkar rätt korkat om det nu är medicinen som gör att jag har ont

Kommentarer

  1. svar:
    Ja, så är det! Ibland måste man våga chansa för att se om man lyckas uppfylla sina drömmar! Tack för din kommentar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den