Nu vet jag var man hittar pensionärer på lördags fm

Apoteket är inte direkt min favorit affär att besöka. Det blir alltid dyrt och tar lång tid. För att besöken där ska gå så fort som möjligt beställer jag min medicin på nätet så att det bara är att hämta den och betala. Jag trodde att besöket skulle gå fort idag men jag hade i vanlig ordning fel. Det var inte bara jag som skulle hämta medicin utan även många äldre som verkade se apoteket som en mötesplats. De satt och pratade i grupper och var inte direkt så uppmärksamma när det blev deras tur. När det äntligen blev min tur visade det sig att min beställning av medicin hade ändrats lite. Jag hade beställt en förpackning voxra och en kaleorid, det jag fick var två förpackningar voxra och en kaleorid. Resultatet av det blev att det var 300kr dyrare än jag hade räknat med. Jag orkade inte ta någon diskussion om att det inte var vad jag hade beställt utan betalade bara

Kommentarer